Asistentka obchodního oddělení
Pracovní náplň
Administrativní a organizační podpora obchodního týmu
Vedení zápisů z porad, tvorba prezentací a podkladů pro jednání
Spolupráce na přípravě obchodní a marketingové strategie oddělení
Práce s informačním systémem – analýzy a reporty prodeje, vkládání a správa dat
Spolupráce s ostatními odděleními
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání – obchodního směru – vhodné i pro absolventy
Analytické myšlení – práce s čísly a Excelem (a ostatní produkty MS Office)
Time management, umět si stanovit priority
Samostatnost, aktivní přístup a logický náhled na věc
Nabízíme
Práci v mladém a dynamickém kolektivu české společnosti s historii a zázemím
Realizovat své nápady a myšlenky
Různorodou a zajímavou pracovní náplň
Dlouhodobou spolupráci formou pracovní smlouvy
Sick days, příspěvek na stravování
Ostatní
V případě zájmu zasílejte strukturované životopisy na email: hr@elkoep.cz